bara du tittar på mig rodnar jag

hej, haha skolan var riktigt rolig!
spanskan blev 15min försenad typ :p
Pannkakor till lunch inte helt fel.
på  matten gick Ingrid, Frida, Vilma o jag ut o körde plump. hehe blev massa skratt o äckligheter, haha :p
sen så vi på 9e musikteater, den var grymt rolig! skrattade massa! "bögarnas fel" hette den o den var bättre än väntat ;)
på gympan så hade vi stormkök i hundskogen.
så vi fick massa mariekex o sen gjorde vi egen nyponsoppa!
nu väntar jag på att Ebba ska höra av sig så ska hon o jag hitta på något :)
HAHAHAHAHAHA FYFAN VAD ROLIG JAG SER UT!
iallafall ville jag bara visa att jag hade earcuffen på mig o massa trodde att jag hade tagit hål på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0