det är så sporten går till.

hej, vi förlorade matchen enligt målen.
men vi spelade mycket bättre fotboll o hade spelet största delen, sen att det inte vill visas genom mål det är ju en annan sak.
iallafall ska jag få massage av mamma nu. för jag fick en rejäl spark nedanför vaden på muskeln o det bara drar när jag går. inte ens var det straff efter den sparken fast alla såg sparken. bollen var långt borta o jag var innanför målgården o sparken kommer. men nej ingen straff.
ont i fötterna också eftersom jag fick rejält många sparkar men inga frisparkar.
tummen blir bara värre o värre. salven jag fick av skolsyster hjälper inte.
blev ett jävla depp inlägg här.
hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0