det närmar sig o snart är det här.

i skolan har det inte hänt något, det är verkligen segt o finns inte så jätte mycket att göra :)
på SO:n snackade jag o Evelina mest bara för vi hade inget att göra o sen fick vi sluta före alla andra.
på matten satt vi ett helt gäng o vet origami eller vad de heter.
vi hade bara 20min svenska o sen hade vi biologi resten o kollade på en film, fast jag kollade inte så mycket låg i halv sov på några stolar men när jag såg var det rätt intressant eller häftiga ställen om man ska vara exakt.
nu ska jag äta mellis, sen plugga till SO med Ann-provet som vi har på onsdag o sen sticker jag först o är med lite på fotbollsträningen sen ska jag träna handboll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0