farmor <3

vi vann matchen med 3-1! :D fick även stänka in 2bollar ;)
Bella kanske blir vår nya keeper ;) haha hon var riktigt duktigt som aldrig stått förut ;)
Andreas var där o kollade :o har inte träffat grabben på 1år o gud vad han förändrats, kände först inte igen han :o
när jag kom hem fick jag bada i farmors badkar som jag inte gjort på flera år, asså bada :p
fick även fika i badet i messade med massa olika personer.
Jag o Fredrik bestämde att vi skulle ses, gilito kanske skulle vara med? nu hoppas jag verkligen att det blir av för förra gången sov Fredrik bort hela dagen..
nu ska jag kolla in facebook o sen lägga mig i bädsoffan hos farmor!

från nisses dop.
hittade inegn bild på andreas på farmors data :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0