gårdagen var bra, riktigt bra!

hejsan! igår drog jag o Ebba ner till hamnen, sen hem till mig o sen till Rosvalla.
Ebba stack hem o åt så jag följde med Adam hem :)
Ludvig kom sen eftersom en störd kille i hans lag "lånade" hans cykel i 20min..
iallafall så bara slappade vi först, sen badade jag o Ludvig! Precis utanför deras hus, haha, inte så fräscht vatten med skit samma! ville bada innan jordens undergång ;) iallafall filmade Adam o han tänkte lägga ut på fb men det strulade!
vi 21.00 kom ebba o sen träffade vi Jonis o Hampus på kg,, alldeles för mycket mygg var det där så vi drog hem till Adam.
Pappa hämtade mig vi 22.45, o dagen var grym! somnade direkt när jag kom hem!
Idag så har jag kollat på Olles första SN-bolls match o nu ska jag packa för att sticka iväg på match!
ska vara med Niclas sen så bloggar inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0