happy happy happy

hej, det blev lika i matchen, synd :/ men ändå bättre än att förlora ju ;)
satt med Cassandra, Bincen o Matilda! sen kom även Jocke o Fredrik :)
mycket snaack o skratt!
försten vilka tror jorden går under på lördag?
asså hur då liksom? det går ju inte :p säkert bullshit!
men jag kan ju inte säga att jag inte bryr mig för är riktigt orolig :s
iallafall är jag så jäkla glad :D igentligen vet jag inte varför, men livet rullar på som jag vill o sen är jag grymt nöjd över mina köp idag :D
imorgon ska vi vandra med klassen... hoppas det blir roligare än jag tror för just nu skippar jag det gärna!
tar nog med kameran så jag får lite härliga bilder på klassen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken match? =d

2011-05-18 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0