I fly back in time today.

hej, skolan var väll bra, gav Adam hans citronläppar o ni skulle sett hans fejs, haha han blev typ överlycklig :p
kändes som jag gjorde något bra!
på handbollen fick jag vara domare, haha, bästa domaren ever...eller?.
på matten fick jag vara lärare :D haha bossa över klassen o dela ut prickar, rätt skönt faktiskt ;)
o sen såklart fick jag hjälpa sådana som behövde hjälp o hålla reda på allt ;)
på lunchen gick Jag, Bella o Vendela till Ica o handlade läsk, sprutgrädde o kladdkaka! vi satt på inne gården o tjockade i oss det. kladdkakan fick vi billigare också eftersom kassörskan tog fel o trodde det var en chokladmuffins ;)
min dag har varit rätt bra då!
men när jag kom hem hade brorsorna ätit upp allt mitt godis o snott mina pengar.. :@
jävlar vad damp jag har.. speciellt på Olle för han tog mest o pengarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0