jag lever i min värld, min dröm o det är min verklighet.

ätit mellis, fick sluta 15min tidigare eftersom jag körde Rehab på gympan, körde inte så jätte mycket, men lite iallafall. Vi hade snygg Filip som vikarie ;)
räknade klart matteboken idag :D så jäkla härligt att lämna in boken till Olle i slippa den för alltid :D
sen på mentorstiden fick vi reda på onsdag när det nya sjuorna ska vi vara fadrar o ett eller två barn, hehe, vi har inte fått reda på dem än men hoppas jag får någon bra :p
här hemma i huset försöker jag tagga match! vi har ingen målvakt :( så vet inte om Bella skulle stå , vi som behöver henne som libro :/
aja, hoppas verkligen att vi vinner! o att mina fötter håller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0