just do your best and be yourself, that´s all we ask for

igår kom vi hem runt 12.30, så jag gick o la mig på direkten:p
det var riktigt mysigt o jag, Frida o Ebba har det rikigt kul med fjantiga o seriösa stunder, HAHA
ni är bra tjejer,,
så jäkla synd att Eric Saade kom 3:a, han borde faktiskt vunnit om inte annat 2:a iallafall för han var mycket bättre än Italien!
fast jag älskade Finlands låt :D

nu har jag ätit frukost o jag taggar Distrikitmästerskap i fotboll idag!
så jäkla tråkigt att det är dålig inställning i vårat lag så nu är vi bara 1avbytare o jag har halv med mina fötter o Bella ska ju stå för hon har ju problem med knäna.
men alla kanske inte känner att dem vill bevisa att vi är bäst i sörmland? så då väljer dem ju själva..
jag tänker iallafall köra gärnet eftersom vi möter Eskilstuna United första o de är liksom vi eller dem som är bäst..o det är ju tråkigt att vi får mötas första:(
Saosann ska ju spela med oss för vi måste ju ställa upp med bästa laget!
ska bli skit kul att hon spelar lite med oss igen ;) fast jag får ju spela med henne ibland iallafall :)
för idag är det VINNA ELLER FÖRSVINNA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

12:30?? Vid den tiden brukar man väl äta lunch ;)

2011-05-15 @ 11:11:05
Postat av: Sophia

Vi tar dom ! :) <3

2011-05-15 @ 11:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0