live life by your own rules and you will be happy.

hemma från igentligen extremt lång skoldag, men ändå extremt kort?
vi hade ju 2h 40min hål, så det kändes som en skit kort dag med bara 3lektioner? men vi hade 5lektioner, endast en lektion inställd? iallafall var det riktigt skönt med håål!
Olle disekerade en gädda för oss på biologin, haha fyfan vad äckligt nu tänker jag inte ens smaka fisk!
gäddan hade även ätit en fisk som Olle tog ut ur magsäcken på den.. :s
på svenskan fick vi reda på vilka vi ska visa runt på onsdag.
Jag ska visa Jacob o någon Amanda :p
alla fick inte två stycken men det fick jag :)
idag har endast lite lite spanska att göra, rätt chill vecka blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0