när vi två blir en

Det verkar så lätt, att bara stöta på
ja det är alla människors rätt att bara göra så
men det är så svårt att säga till nån vad man igentligen tycker o tänker om nån
det blir mest en massa prat
om plugget o pop o bio såklart
jag vill känna din kripp imot min
höra pulsen så
din mun tät imot min
hjärtat snabbar på
jag ser på dig o du ser på mig o jag säger ja ja jag vill ha dig
jag vill känna din kropp imot min
när vi två blir en

jag springer ner på disco
försöker hänga på
tar cykeln ner till city
när bussen slutat gå
ja för det är så svårt att säga till dig vad man igentligen tycker o tänker om dig
det blir mest en massa ord som glider
myggbet som svider o gyllene tider
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0