regn o regn..

hej det snöade ju imorse? :o o sen har det regnat i princip hela dagen.. fan va trist!
har ätit värsta bomb melliset, var skit hungrig!
min skoldag har varit lite annurlunda?
engelskan han jag bara kolla på min prov som jag fick 93/100 på, o sen var jag tvungen att sticka!
från det jag skulle på stack jag efter 30min? för då var det elevråd, de andra tjejerna som var där satt där i 2h..
Elevrådet är alltid lika kul, men trist att jag missade gympan, fast satt i snackade med Ebba o Matilda lite o sen massa med Amanda istället efter elevrådet.
på Matten gjorde jag kommundiagnosen o sen satte jag mig utanför o lyssnade på musik.
i svenskan lyssnade jag på musik medans jag läste.
Slapp dag?

måste byta om för träning snart. ska cykla till sjösa o sen till rosvalla  för att sedan på Rosvalla kanske köra lite styrka? jobbigt att vara skadad för vill vara med på fotbollsträningen! Nu en kortis ska jag kolla fysiken som vi har prov på imorgon!

snyggingen Amanda stå för bilden, för hon är ju rätt cool?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0