today is just another fucking day

hoppas verkligen det händer något speciellt i skolan för annars blir det trist, kanske kan leka häst med ludvig igen eller något :) o min grupp har teknik, vi kommer inte hinna något för det är ju typ 2ggr kvar liksom? menmen, vi kanske kan flörta till oss något kul som bara massa tävlingar :D eller skippa? för nästa vecka är det ju friluftsdag? så då får vi ju ha teknik en gång mer o då kanske hela klassen kan ha hål v.22?
hihi det här måste jag säga till Millan :D
annars hörs vi på ett trist tidsintällt hehe...för nu måste jag till skolan.'

nu längtar jag ihjäl mig efter sommarlov o järnväggen med dessa brudar <3


Kommentarer
Postat av: matilda steen

jag är snygg på denna bild

2011-05-13 @ 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0