tidsfördriv.

datum: 2011-05-11
klockan: 18.27
lovar du att vara ärlig ? haha.
du heter ? stina
smeknamn ? staina o stinken, helt normala
låt som när du är ledsen sörjer till ? what are words.
beroende av ? mobilen...
vem behöver du mest just nu ? utan mig själv dör jag ju, så behöver mig själv mest alltid.
vad tror folk om dig ? de tror inte, de vet.


vad säger du för att imponera på någon ? ooja
hur imponerar man på dig? få mig o skratta mycket.
brukar du skratta för dig själv ? alltid..
var bor du ? i en stad
trivs du där ? jaa
äger du några converse ? mm
Vem sov du med senast? Nils <3


vad har du för mobil operatör ? Tele 2?
är du allergisk i mot något ? nickel?
nästa mål i ditt liv ? sörmlandslag!
hur svarar du i mobilen ? hej det är stina.
vem ringde du senast ? Bianca
antal timmar sömn inatt ? 9-10?
sov du ensam ? nej
brukar du komma i tid ? kommit försent 1gång?
när mår du bra ? när jag är bland människor jag älskar, när jag inte mår dåligt.
när blev du fotad senast ? igår?
hur känner du dig nu ? seeeg
vanligaste färg på dina kläder ? vitt
vad tycker du om fötter ? gulliga
vad saknar du? thailand med bästa
hade du en bra kväll igår ? jätte mysigt med mamma

favorit dryck på morgonen ? bravoo
när brukar du oftast gå och lägga dig ? 22 när det är skola, annars olika
är du blyg ? beror på.
sysslar du med någon idrott ? fotboll handboll.
vill du hellre ha mail än brev ? brev är gulligt, mail är inne.
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? aa
har du spytt offentligt ? nej
är du nöjd med ditt liv ? stunder
är du bortskämd ? lagom
vad är det värsta du vet ? skolmat.

har du bra vänner och äkta vänskap ? aa
vad använder du för shampoo ? treséme
vad är det finaste du fått ? pruttlera
en speciell dag du minns ? valborg2011, danacup vinsten
hur gammal är du ? 13
är du kär just nu ? nej, men typ gillar?
om fem månader ? har jag hunnit fyllt 14
du samlar på ? minnen
gröna eller röda äppeln ? saftiga gröna
vem ringer du när du är arg/ledsen ? Oscarbbfitw, ringde jag senast det var något, annars har det inte hänt något så jag behövt ringt någon.
gillar du golf ? nej, för svårt att träffa bollen.
vilken tid gick du upp idag ? 7.20
har du sovit i din egna säng inatt ? nej
har du strumpor på dig nu ? ja olika snygga
är det okej att gråta ? aa
när grät du senast ? igår eller förrigår, tänkte på gamla tider.
laddar du ner musik och film från Internet ? nej hugo gör´t åt mig
vad skulle du göra om du vann en miljon ? spenderar dem
bär du glasögon eller linser: neepp
när går du upp ur sängen en helgmorgon ? 1-2h efter jag vaknat  
har du piercing ? nej
vill du gifta dig ? i framtiden
vill du ha barn ? ja, 
solar du ofta ?
badar helldre än solar
är du bra på att laga mat ? kung...
gillar du att dansa ? shake that ass
är du flygrädd ? nej typ ?
är du vig ? fett..
vad dricker du helst när du är törstig ? vatten
vilken är din favoritglass ? Magnum Almond, eller brownieglass
tror du på ett liv efter döden ? aa
tycker du om sushi ? gillar inte fisk, bara fiskbullar o fiskpinnar.
vad äter du helst när du ser på film ? chips o choklad.
bor dina föräldrar tillsammans ? aa
har du tandläkarskräck ? nej
är du morgon- eller kvällsmänniska ? morgon
vilken ögonfärg har du: melerade
har du någon gång gråtit dej till sömns ? inte vad jag minns o jag är senil
biter du på naglarna ? äckligt
röker du ? tänker aldrig testa
hur ofta tränar/motionerar du ? minst 3 träningar plus matcher.
vad gör du på helgerna ? matcher kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0