att man kan ha så gulliga människor omkrings sig!

hej, min dag på lekplatsen på ekensberg har varit toppen!
kom dit och blev grattat av både kompisar och lärare.
Min gulliga klass sjöng också för mig:D
MatildaSexxy ropade till mig, och jag fick en jätte fin tröja och en fint kollage av henne och Frida, så jäkla snälla tack så mycket!!:D
Sen sjöng några i 9B för mig, bland annat Matilda o Frida och några mer, tack!! :D
Fick ett fint sugrör och bulle av Martin, och ett tuggummi av Johanna! ;) haha.
Mitt lag fick även massa plus poöng för jag fyllde år !:D
Inatt ringde även Adam, Danne o Cassie, dem var först att gratta mig, men också först att väcka mig på min födelsedag, haha, tack ;)
Dagen fortsätter!
TACK ALLA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0