Där man minst annar det

vi håller på o rensar o städar garaget, för det är typ massa damm, spån lager sen vi hållt på med källaren.
Tvättstugan är ju i princip klar, och typ om en sisådär 2-3veckor kommer man kunna sova i källaren :D
allt kommer inte vara klart, men toan o "mys" rummet kommer vara klar, men tv o allt :D
fyfan vad bra det blir!
iallafall så rensar vi ju o tvättar av allt, o i en korg bland massa klubbor, bollar o allt, ligger mitt pass.
Det som var orsaken till att vi inte tog en trip i somras för den var borta.
Alltid där man minst annar det ligger det!
men jag hoppas vi att vi åker senare i vinter, eller typ januari!!
kl. 15.45 eller något har jag samling för match med division 5 tror jag.
Ingen anning om vilka vi möter, men den börjar iallafall 17!
hörs,,
haha minns att jag blev nöjd med den där bilden, HAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0