dem kan inte vara seriössa

seriöösst man spenderar mest dels av sin tid av dagarna i skolan, iallafall när man går i åttan har jag märkt, ändå tränade jag igår, kollade på IDOL och resten av tiden pluggade jag.
kuul??
Skolan var riktigt chill idag, började med spanska, sen Idrott och vi slapp regnet och hade inomhusgympa istället, lunch, matte och sen hemkunskap.
Imorse när jag kom till skolan klagade 5 lärare på mig att mitt lyse var på, tack danne!
Idrotten var sjukt kul, skratta massa haha!
hemkunskapen fick jag jobba med Sebbe för Frida var sjuk. haha, han fattade inte så jag lagade allt ( purlejöksoppa och brödmuffins) medans han fick diska o duka, haha ;)
tänkte gå på resursen med Sophoa men Olle skulle inte vara där och tror inte Conny skulle hjälpt oss så mycke :p
Har handlat för imorgon och det kommer bli riktigt kul.
Hörss,,
vi är bara fööör snygga, helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0