I´m a Zombie

ligger som en Zombie här i sängen! hur jävla fucking trött som helst, ändå kan jag inte sova mer!!
var hemma exakt 45min igår, 30 av dem var 23.30-00-00 då jag sov.
5 minuter mellan Frida o Vallen o 10minuter mellan Vallen o Ockle.
Hade fullt upp igår så han inte blogga!
Kvällen hos Frida var helt grym! vi hade det riktigt bra, o skrämde upp varandra runt skräckfilmen o allt var helt enkelt suveränt!
men fyfan vad skitmat vi åt, godis, chips, ostbågar, pizza, mousse, chokladmackor till frukost o rester från gårdagen!
Blev hämtad av pappa kl.14.15, kom hem, satte på mig min kära matchtröja, stack till vallarna o kollade fotboll med ett grymt härligt gäng!
Stack ifrån matchen lite tidigare, men tror damerna vann!
kom hem, fixa mig på 10min och sen rullade bilen till Wiboms o därifrån till Ockle o Pireinge/Gustafsson.
Väl hos dem, blev det fördrink, Wii spelande och sen maat!
Bjöds på lax, inte min favorit direkt, hehe, men den var helt o okej, o jag gillar inte det alls annars så då borde den varit suuuuper!
efter maten, badade vi i deras jaccuzi, jag, Adam, Ebba o Olivia! det var så sköönt så det finns inte och vi hade en galet bra kväll!
efterätten slog allt, o den åt vi ute på deras mysiga soffterass som vette ut mot gatan, med filtar o på paddan rullade Robinson!
Tror jag slumrade in i soffan under filten där med Adam en liten kortis för sen reste sig alla upp o vi åkte hem.
Somnade i princip på 1sek o drömde att jag var skit trött.
värd kväll!
Idag taggar jag match, sista seriematchen för säsongen, riktigt surt !
Men hoppas vi tar hem det här så vi får en klar vinst i B-slutspelet.
nu ska jag nörda min vän som jag inte träffat på ett tag faktiskt!
hörss,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0