i´m like a runing man

shiiiit, inte tagit det lugnt en minut känns det som.
På handbollen hade jag värsta fys+styrke pass. Blev en blöööt pöl efter mig sen ;)
slöjden skulle vi till sopptippen o leta däck, men det var inte öppet , så vi ringde till några cykel affärer men dem svara inte eller lät fett sura. Rätt värd slöjd lektionen för vi fick i princip hål o våran lärare brydde sig inte.
bakade som sagt innan träningen, bakade klddkakemuffins, se bild nedan, o var även på stan o köpte en grej till telefonen min, när jag är ute i springer, nya rakblad o en vit tjock tröja blev det också!
Träningen var ändå rätt jobbigt, så det blev extra jobbigt för mig som redan haft ett tufft pass!
men nu känns det riktigt bra :D
hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0