jag kommer stå där o titta på

tjaaabaaa
skolan gick bra, skippade ju handbollen för jag är lite förkyld och extra på morgorna för jag trodde ju jag skulle spela match ikväll o ville vara fräsh, men så blev det inte, ska alltså inte spela längre..
riktigt triist, för jag var verkligen sugen.
Bianca, Sophia, Frida o jag tänkte äta på Ringens, men det var stängt så vi drog till donken, riktigt gott!
iallafall på matten filmade jag och tog lite kort, gjorde även 2matte tal haha, men jag blev klar då ;)
höll på att dö av skratt, vettefan vad Vendela höll på med där ett tag, fick bara med lite på film, missade det roligaste :(
innan spanskan drog alla så våran lärare letade efter oss, blev lite missförstånd där hehe ;)
SO provet gick riktigt bra, kunde mycket tyckte jag :)
kom precis hem från stan, var där med Sophia, köpte ett tillfälligtskal helt vanligt silikon bara för jag inte vill ha repor och sånt, köpte även ett par byxor från Gina. Vi tog en fika på hellmans och snart ska jag vara barnvakt!
senare ikväll ska jag iallafall ner o kolla på matchen.
hörss,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0