jag undrar går jag ensam här eller visar du min väg från en paralell värld

skolan har gått riktigt bra. Vi har inlämningsuppgift i SO:n och jag kommer verkligen frammåt :)
på svenskan hade vi oförberett test, hehe, hoppas att det gick bättre än det kändes..
Slöjden går det frammåt också för min grupp, nästa vecka ska vi till soptippen :D
dagen har helt enkelt varit riktigt positiv förutom förkylningen då!
på handbollen stod jag och passa lite mot en väg, Bobbo tyckte vi skulle till en kiropratktor för att veta exakt vad det är med armen och så jag vet vad jag ska göra åt det. För den är inte lika rörlig som förut.
Träningen ikväll är inställd och jag tänkte sticka ner iallafall med Matilda o Steffy som ringde mig, men jag måste verkligen sätta igen med engelskan och läsa SO:n, och klockan tickar bara iväg, tänkte lägga mig tidigt för är alltid ett lik på mornarna. Så då skiter jag i att åka ner till Rosvalla :/
hörs,,
hahaha majsbarn/syster

bäst

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0