KOMMENTARER :)

Victoria om Spotify Premium!!:
Häftig header! :)

SVAR: hehe tack ;)


Viktoria om Spotify Premium!!:
Fin blogg! kika gärna in hos mig (: Kram

SVAR: tack, ska jag göra :)


Frida om Spotify Premium!!:
Fin blogg :]
Så mycket bättre med premium!

SVAR: Tack, Jag vet!! :D


Lena om Spotify Premium!!:
Åååh sjukt avis! har Spotify Gratis..
Fin blogg!

SVAR: Tack, tjata på dina föräldrar då, Premium makes your life a little better!


Julia Lahti ([email protected]) om Spotify Premium!!:
Snälla hjälp mig genom att gå in och "gilla" denna sidan:http://www.facebook.com/julialahti.blogg.se. Fin blogg förresten, ska vi följa varandra på bloglovin? :)

Svar: Tack, men jag är sällan inne på bloglovin, men om du vill så :)


Anonym om Spotify Premium!!:
kolla bloggen:D

SVAR: Okej! :)


felicia om Spotify Premium!!:
Fin blogg! :)

SVAR: Tack! :)


Monrou om Spotify Premium!!:
Vinn smycken från Made By Monrou värde 300 kr!!!

Läs mer om tävlingen på min blogg :)

SVAR: okej ska checka ;)

Frida ([email protected]) om Spotify Premium!!:
Hoppas att du får en härlig söndag! :D kram <3

SVAR: haha, tack jo det hade jag, lite seg i början bara ;)
kram


julia om Spotify Premium!!:
Götttt med premium! :D

SVAR: riktigt härligt! ;)


Fraj om Spotify Premium!!:
Hur överlevde man före Spotify?!

SVAR: Jag minns inte min tid innan spotify!


william om Spotify Premium!!:
fin header:D

Vad tycker du om mina Modellbilder som jag har tagit på min vän:D?

SVAR: tack ;) kan kolla sen, fast jag är ju ingen foto expert ;)


Sarah Gabrielsson om Spotify Premium!!:
Trevlig blogg du har du :)

SVAR: tack :)


josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN! om Spotify Premium!!:
hello!
Hoppas allt är bra med dig!
Har en massa roliga tävlingar där man kan vinna smycken och annat kul!
Vill du va med?
Klicka på länken!
http://twinblogg.blogg.se/2011/september/alla-tavlingar-pa-bloggen.html#comment

skulle bli super glad ifall du ville va med!

SVAR: ska kolla om jag är intresserad av det :)


Sofia - Uddevallas största modeblogg! ([email protected]) om Spotify Premium!!:
Var gärna med i veckans blogg hos mig :D

SVAR: veckans blogg är inget för mig, men tack ändå ;)

Lovisa ([email protected]) om Big Momma:
den är sjukt rolig xD haha

SVAR: haha aa det var den, men jag tyckte man skulle få se mer i slutet hur det blev för sonen och hans "tjej" !




LIIV - vanlig men unik om Big Momma:
Haha, den där är rolig ;D

SVAR: yes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0