kusin vitamin is here!

nu ligger Freia i min säng. Vi har hunnit baka och spela spel på min mobil sen jag kom hem ;) blir mys inatt med henne♥
träningen gick bra och jag kunde köra fullt, haha tacklade ner Julia, eller hon var inte alls beredd så hon bara flöög haha ;)
imorgon är det Arbetslagdag!:D ska bli fett kul! ;)
sen har jag match mot Stigtomta, eftersom det gick bra på träningen idag så kan jag ju spela :D
pricken över it då, JAG FYLLER ÅÅÅÅÅR IMORGON!!!! :D
fast mina dagar har inga betydelser längre typ :/ typ mer glad för arbetslag dagen... känns inge bra :s
aja, ska fixa mig för sängen snart och blir väll väckt imorgon, kanske inatt också av några busar??
hörss,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0