Never say never

Matilda o princip väckte mig imorse när hon gick runt i mitt rum för att fixa sig.
Hon skulle fota hennes brorsas lag innan deras träning idag så hon var tvungen att dra.
Igår kollade vi först på never say never, lika bra som första gången jag såg den.
sen gick vi ner till sporthallen, kollade första halvlek, sen orka vi inte mer, men fick reda på sen att dem vunnit mot tyrold :)
vi kom hem. satte på nästa film som vi inte fatta ett skit av.
kl.21.35 gick Fridas buss hem så vi följde med henne till bussen, hon skulle bort idag, typ 30meter bort från bussen ser vi två fulla o glada killar men en öl i handen, plötsligt går ena killen där ifrån o då bara lägger sig den andra på marken o total däckar, haha, stannade 2bilar o en cyklist o dem kom i fråga om vi kände han för vi glodde ju lite haha :p
ikväll ska jag på släcktfest!
hörss,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0