ointressant

fullt ös har det varit hela dagen.
Skoldagen var rätt skön, riktigt jobbigt i slutet för Camillia är jobbig! på biologin satt jag, Bianca o Frida o lyssna på musik o tog kort med min mobil för vi fick inte sluta fast vi ändå inte gjorde något! tillslut fick vi sluta när det var 25min kvar av lektionen o vi suttit så i typ 30-40 min!
Konserten var sådär, men man slapp ju spanskan o det blev rätt chill med det!
direkt efter skolan cyklade Bianca o jag hem till mig, senare kom sophia o vi drog ner på stan, köpte presenter till FridaJ imorgon då vi ska till henne ;)
kom hem, fixa middag till mig o Nisse, drog på träning.
Körde hela träning o hostade faktiskt i princip inget!:D
efter snackade jag lite med Majsbarn o Martin.
kom hem, duscha o nu ligger jag här!
måste kolla spanskan, hehe, vet inte vad jag ska kolla på bara!
Imorgon ska vi möte hockeyklassen på handboll, ska bli kul att se! kan ju inte spela pga min arm:(
ska till kiropraktor eller vad det heter, efter handbollen! Blir donken lunch för jag missar pannkakor i skolan :(
sen efter skolan rullar min dag på med lite saker!
hörss,,
bianca blev sharkad av Love precis då, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0