Underligt bra!

Kom till skolan, o vi hade spanskan inställd, o lärarna i princip visste det för lillian har varit borta länge ändå fick inte vi veta det:(
Missade en sovmorgon alltså..
Vi gick till idrotten o jag åkte inlines. När den "riktiga" idrotten började, åkte jag o Bianca ut med med en basket boll o inlines på fötterna. Vi körde basket med axel, jacob o emma o bara hade det skoj.
Matten gjorde jag typ inget.
Frida o Linus ringde med mening på Linus mobil så han skulle bjuda på bullar, men det fick han inte haha.
Efter hemkunskapen gick jag på svenska resurs hos en mattelärare vid namn Millan tillsammans med Danne o Adam gick ju bra haha!!
Senare är det två fotograferingar o plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0