kommentarer.


HANNA om brakar mellis!:
sv: mycket väl medveten om det, blir sjukt förvirrad av det haha :s


Svar: haha okej ;) för det blev lite konstig;)


Sofia - Mode, foto & personligt ([email protected]) om Off to school!:
Ikväll kommer vinnaren utav fjäder extensionen upp, glöm inte att kika in för att se om du vann :) 
Kram och ha en fortsatt bra dag!

Svar: okej, tack då vet jag! :D


Felicia Ohlausson ([email protected]) om Efterrätts frukost:
var med och delta i dagens blogg och ta del av ca: 100 läsare! :)
http://fotokobran.blogg.se/2011/august/dras-i-overmorgon.html#comment

varför inte tävla i min tävling också, du får välja valfritt smycke! :)
http://fotokobran.blogg.se/2011/august/taavling.html#comment

Svar: kanske en annan gång ;)



julia om DM-FINAL!:
vad gullig du är stina! <3


Svar: du är världsbääst! sörmlandslaget nästa!! <3


Anonym om the best thing in the world, is when you are happy:
shobrä! 
du är med i en av mina tävlingar och det är lite info som jag vill att alla ska veta, har rablat upp dem i ett videoinlägg.
Skulle va jättebra om du kollar, just för att slippa onödiga frågor! Du hittar det här:
http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/videoinlagg-till-alla-som-ar-med-i-mina-tavl.html


Svar: okej ;)


Den muterade mamut muttan om KVÄLLSMÅL:
fan va Orginelt!

Svar: jävligt baloo!!


Julia om godnatt!:
HAHAHAHA, sökte mitt namn på google och så kom bilden upp, jag klickade på den och kom in på din blogg! hahaha! saknar dig också Stina!<3


Svar: haha, skojjigt! ;) haha


Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu! ([email protected]) om GRATTIS ÄLSKADE MAMMA!:
Hejsan, hoppas allt är bra? :)

Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr!

Kommer även upp en ny tävling i eftermiddag.

Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! 

Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.

Ha en bra dag!

Kram Nathalié

Svar: ska kolla in dem någon gång :)


hannah om LÖRDAG. HANNAHSDAG. NO PLANS.:
tack så mycket stina! <3
Svar: så lite så :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0